14.7.09

14 juillet

14:e juli innebär mycket! Sander blir 4 månader idag, det är Frankrikes nationaldag och Kronprinsessan fyller 32 om jag inte har helt fel!

Denna dag firade vår "lille" son ( var och vägde och mätte idag- 8250 gr och 65 cm lång!!!!) med att snurra från rygg till mage. Som han har kämpat i flera veckor med att komma över den där axeln som tydligen är i vägen! Kul att han gjorde det idag- eller ska man skriva- smidigt att han gjorde det idag så hans förvirrade mamma kommer ihåg det!

Denna dag är också speciell på så sätt eftersom Elise har åkt iväg med Johan några dagar till Eksjö. Känns verkligen märkligt att inte höra Elise här hemma och usch många tankar fram och tillbaka innan jag bestämde mig för att vara hemma själv med Sander. Jag måste verkligen coola ner har jag insett, INNAN jag börjar må dåligt. Jag skulle ha följt med men måste verkligen jobba om vi ska få till galleriet i Simrishman! Måste producera helt enkelt!

Idag ska de walliespaket som har blivit tillskurna under Sofie & Martins besök, läggas in i påsar, några kuddfodral sys, mm... med andra ord är det fullt upp!

// klara

2 comments:

Anonymous said...

Hej
Sandor väger inte mycket mindre än Amanda=) Hon vägde 8750 för 1 månad sen...haha stor kille
/jenny

yanmaneee said...

goyard handbags
hermes online
coach outlet
jordans
nike shox for men
lebron shoes
balenciaga shoes
calvin klein outlet
zx flux
off white