13.12.09

ojojojoj

Jag vet inte riktigt var jag ska börja!
Datorn har kraschat och för tillfället funkar den så jag har hunnit spara alla bilder, eller snarare de som fanns kvar, på Johans USB, och alla övriga dokument på nerbrända skivor. Panik panik! Kom på att C uppsatsen som faktiskt snart är klar låg på datorn och jag vet inte vad jag hade gjort om den hade försvunnit!!!
Ellen har varit här och hälsat på sen i tisdags! GOSH vad tiden går alldeles för fort! Hon åkte idag och det var med en tår i ögat vi såg henne åka iväg med bilen... hon komme rju inte hem till jul så det känns märkligt!
Sander har krånglat lite på nätterna och jag har varit rätt slut. J har haft utvecklingssamtal nu i två veckors tid om kvällarna och det märks när man är själv med två barn, varav en självklart nu förflyttar sig, biter på kablar, pillar på alla kablar, eluttag, mm...
Jag är helt enkelt rätt slut med tanke på att jag har lite att göra innan jul! Har lite saker som MÅSTE bli klara och jag borde verkligen fylla på lite nytt på Formargruppen. Fick häcken loss och knapra ihop 3 jeansklänningar och 3 par jeans i förra veckan. Ska nu ge mig in på att sy ett antal par vantar, mössor, haklappar, mm....
Som ni hör är jag liiiite stressad. Mitt i detta ska jag och VILL jag BARA vara mamma. Men det är en konstig sits jag är i! Jag vill både och men orken finns verkligen inte!
Har haft lite strul med ont i huvudet i flera dagar men peppar peppar har det lagt sig nu!!!!
Nu måste jag nog ägna mig åt något kreativt! Pallar inte vara så djup ikväll!
Imorgon måndag är det helt enkelt nya tag och från och med fredag börjar en lite lugnare period eftersom J har jullov!!!!! JIHAAAAAAAAAAAA! OCH så kommer både storebror Kalle hem med sambo och även mormor och morfar några dagar senare!!!! Ser jag mycket fram emot!
KRAMAR och GOD NATT
// klara

1 comment:

Annica, Emil och Elvira said...

Ja usch du har mycket att stå i tjejen, själv stupar jag bara av tanken att ta fram dammsugaren...Tänker på dig massor. Jag längtar också efter jul, hela familjen blir samlad i år. Det känns så himla skönt med tanke på min mammas tillstånd. Jag har lärt mig att leva en dag i sänder men svårt är det men det gör livet lite lättare just nu. puss på dig