18.12.09

Reklam utan dess like

Foto: Patrick Hagborg

Här är bara en förhandstitt....

Köp tidningen så får ni se mer. Ett underbart reportage gjort av Johanna Flyckt och Patrick Hagborg. En fantastisk layout på bilder och text enligt oss. Det färgglada i reportaget speglar sig i tidningen!
Foto: Weronica - en mammas dag

För att göra dagen lite roligare upptäckte jag även att Weronica - på en mammas dag (en av mina bloggfavoriter)- lagt upp sin gåva i veckans redagssvep- vilken ära!

Det blir med störta sannolikhet en rätt bra helg! Gaaaaaaah så spännande!

// klara

3 comments:

Anonymous said...

Jag gillar mitt armband som synes :) Jag fick även Hus och Hem igår. Det är ett riktigt fint reportage, där jag tycker att mönster- och färgglädje går genom sidorna. Trevlig helg!

johanna said...

Hej
nej vad kul!!!! Känns det bra? Jag har inte sett det , nu blir jag ju så nyfiken,,
kraaaaam

EN INREDOHOLIC said...

Men vad roligt att ha hittat din blogg!! Ja det var sannerligen bra reklam som jag är tacksam över. Hit kommer jag igen. Tjingeling! O God JUl, fantastiskt hem ni har!

KRAM
Jannice