13.4.10

2 intervjuer på en dag

I måndags var det då dags för intervjuer på två skilda jobb. Ett lockade mer än ett annat.

Imorgon är det intervju nr 2 på jobb nr 1. Håll tummarna att detta går vägen bara. Gör ju bara så gott jag kan och är den jag är. Hoppas bara att det räcker!!!

Det är blandade känslor med att söka jobb. Inför varje intervju känner man ändå ett oväntat lugn. På något sätt har man verkligen förändrats och mognat till.
Förr ville man vara till allas belåtenhet. Nu känner man sig mer säker helt enkelt. Jag vet vem JAG är och den jag är går ej att förändra för stunden. Jag nöjer mig med den jag är och försöker inte göra mig till. Känns mycket bättre att veta att i SÅ fall fick man inte jobbet för att de inte uppskattade MIG.

Med detta vill jag pepp till alla som har dålig självkänsla. Det mesta går om man kämpar lite och ser positivt på saker och ting.

Stor kram

Ps efter imorgon kanske jag får tid att uppdatera blogg med bilder

No comments: