27.4.10

familjepusslet

Man måste nästan komma med lite inspirationsbilder såhär dags på dygnet om man inte skall somna inklämd mellan räkningshögarna, traderaauktionerna (bissabijoux är mitt alias om ni vill komma in påmina auktioner- välkomna att buda såklart!), nya jobbschemat (vilket givetvis inkluderar det nya dagis/familjepusslet) och alla MÅSTEN som står påmin låååånga lista.

MEN ikväll blir det inte mycket av den varan dessvärre. Får inte igång anslutningen mellan kamera och dator.

Får väl lova detta imorgon... hann visst inte med sysessionen vid maskinerna idag. Har en del på sylistan som skall bockas av bara...
- byxor till Sander
- byxor till Elise
-klänningar till Elise
- kjolar till mig (nya arbetskläder och nu snackar vi inte direkt conversestil...)
mössor och annat trix...

Jaja, "det ordnar sig (det gör det alltid)" TIMBUKTU

KRAMAR sålänge


 // klara

2 comments:

Ab imo pectore said...

Hej fina du!! Förstår du är helt slut så som du pusslar och fixar!!!! Du är otrolig, låt ingen säga annat!!!!!*puss* Det är med punkt, min email, precis som du skrev!!! Ta inte ut dig nu gumms!!! Stooooor kram!!!!!

Emma/Bella said...

Nu har jag budat på några av dina saker ;-) H skulle bli superglad för dina motorwallies, underbara. Såg du mitt mail ang mössan föresten? Kram Bella