28.12.11

samma men ändå inte



Säga vad man vill men vissa saker triggar ju en mer än andra. Finns så mycket inom inredningsvärlden som man bara måste ha- men ibland vill man ju bara ha det som är unikt! Man vill ju inte se samma saker i varenda affär. Hade jag haft tid och ekonomi hade jag velat göra allt själv. Men detta får jag lov att säga triggade igång mitt tycke! Denna underbara lampa kommer från isländska designduon dottir & sanur.


Nu i dagarna tänker jag försöka få klart där hemma. Köket skall målas klart och läggas golv i och hallen måste det dras ner tapeter och målas i... Har för säkerhets skull påbörjat ett projekt därhemma i barnens rum. Har man bara 54 m2 att röra sig på gäller det att hela tiden tänka på smarta lösningar. Klädgarderoben användes inte så värst flitigt (åtminstonde inte av kläder utan mer av annat skraffs som bara "hamnat" där...)
Gör nu om garderoben till en pysselplats för barnen så jag ska dra in lite belysning och annat i veckan. Härligt med fler projekt med andra ord!
Håll till godo...








4 comments:

24seven by [bo:bakk] said...

Gaalet snyggt! Jag tänker precis som du- kunde jag skulle jag göra allt själv.

God fortsättning till dig!

Kramar!

hanna karlzon said...

supersnygg lampa!!

Anna Hovskägg said...

Ååå. Vad fin! En riktig lyckolampa :)

yanmaneee said...

balenciaga trainers
nike shox for men
moncler
hermes handbags bag
yeezy 350
kobe byrant shoes
lebron 16
off white clothing
supreme
retro jordans